Terima Kasih Kerana Follow Blog WArna-WArni Kehidupan

Dah jadi follower saya..?? Jangan lupa tinggalkan bersama URL blog untuk saya menjadi follower anda kembali.. Salam Kenalan yea.. :) JUTAAN MAAF SAYA TIDAK DAPAT FOLLOW SEBAHAGIAN KAWAN2 DISEBABKAN TIADA URL YANG DITINGGALKAN.. MOHON UTK UPDATE FOLLOWER YER KAWAN2
WawaAnua Anniversary
Wawa Known Anua
Wishlist Sayer...


1. Bercuti dgn En. Hubby

2. Kereta Baru

3. Umah sendiri

4. Gadget -Samsung Galaxy

5. Tinggal bsama En. Hubby

6. Rehat2 di Bali


Showing posts with label Hospital Nur Zahirah. Show all posts
Showing posts with label Hospital Nur Zahirah. Show all posts

Wednesday, March 16, 2011

Pergi Tak Kembali

3 comments
Ku panjat ke hadrat MU Illahi
Mohon diampunkan segala kesalahan
dosa-dosa kecil dan juga dosa-dosa besar
yang pernah ku lakukan
samada secara sedar ataupun tidak

Ya Allah Ya Tuhan kami. . . 
kau perkenankanlah doa kami ini
Sesungguhnya ENGKAU Tuhan
yang Maha Pengampun Lagi 
Maha Mengasihani 
Ameen

Sedekahkan Al-Fatihah buat rakan sejawat
yang telah kembali menemui Ilahi
tanggal 14 Mac 2011
setelah koma selama 2 minggu




By : In-Team
Tertulis kematian
Pada suratan kehidupan
Namun hanya ALLAH yang tahu
Bilakah ajal bakal bertamu

Detiknya menghampiri
Tanpa petanda yang menanti
Bila tiba saatnya nanti
Tak siapa dapat melarikan diri

Itu hakikat dan kepastian
Hadirnya tidak pernah kita alukan
Tua dan muda, miskin dan kaya
Semua insan pasti melaluinya

Sakit dirasa tidak terkata
Tika dipisahkan jiwa dari jasadnya
Hanya amalan bisa redakan
Bebanan derita di ambang kematian

Denyutan nadi akhirnya terhenti
Bersama nafas yang tak terhela lagi
Kerana jiwa meninggalkan pergi
Pulang kembali untuk menghadap Ilahi

Dari ALLAH kita datang,
KepadaNya kita pasti pulang
Detiknya pasti tiba
Adakah kita bersedia?


Aku Bernafas Dalam Nafas Cintamu

With Luv,





Monday, November 8, 2010

Pemanduan Yg Membengkakkan Hati

0 comments
Alhamdulillah...pagi² Allah dah bagi pahala lebih
Syukur sgt²
Entah kenapa cara pemanduan di Bandaraya Warisan Pesisir Air neh sengal² perlu ditingkatkan
Adakah salah ibu yang mengandung...???
Takkkkk...salah tue
Abisss salah cikgu kelas memandu...??? Takkk jugakk
Abis salah siapa...?? Diri sendiri laaaa...itu pun mau fikir ker?  Ngeeeee :)

Pagi² mau pantas...x mau laaa macam siput vavi
Tapi xde laaa cakap pantas macam F1
Cukup sekadar had laju yg ditetapkan....100km/j...hehehehe

Seawal 6:30 pagi telah bersiap nak ke opis
Tapi makan masa jugak
Mana tak nyer.. nak pakai makeup lagi
Nak pakai baju langsing lagi... hah tu laa yg jadi ambik masa
Bayangkan laaa...baju sebesar saiz budak 8 bulan
Nak dimasukkan ke dalam badan sebesar tong drum
Hahahaha....ye ke tong drum..? 

Ok...berbalik cerita pemanduan neh
Bawak kete mcm siput...tapi di lane kanan
Jadi klu nak potong tu...lane kiri tauuu
Terbalik pulakkk
Mana² yg nak laju skit...bawak lane kiri yer
Harap maklum..!! Kpd orang luar sila ambik maklum
Rasa² diaorang nehh kena masuk kelas belajar memandu undang² balik

 Bukan setakat kereta jer
Pagi tadi selepas traffic lite Hospital Nur Zahirah
Basikal roda 3 pun duk belah kanan
Dia rasa dia neh laju ker...??
Tak fikir langsung soal keselamatan diri sendiri
Huuu Ya Allah...sabar je laa
Dah kena potong lane kiri lagi
Sambil² potong sempat jugak noleh orang nyer
Ingat kot pakcik tua...kesian laa jugak
Rupanya muda lagi... yg geram sgt.. B A N G L A
Eiii dah laaa dtg negara org... ko buat mcm negara sndiri
Pagi² buta dah kasi bengkak hati nehhh

With Luv,




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

WArna-WArni Kehidupan
Copyright © 2009 Wawa Anua Design