Terima Kasih Kerana Follow Blog WArna-WArni Kehidupan

Dah jadi follower saya..?? Jangan lupa tinggalkan bersama URL blog untuk saya menjadi follower anda kembali.. Salam Kenalan yea.. :) JUTAAN MAAF SAYA TIDAK DAPAT FOLLOW SEBAHAGIAN KAWAN2 DISEBABKAN TIADA URL YANG DITINGGALKAN.. MOHON UTK UPDATE FOLLOWER YER KAWAN2
WawaAnua Anniversary
Wawa Known Anua
Wishlist Sayer...


1. Bercuti dgn En. Hubby

2. Kereta Baru

3. Umah sendiri

4. Gadget -Samsung Galaxy

5. Tinggal bsama En. Hubby

6. Rehat2 di Bali


Showing posts with label Makeup. Show all posts
Showing posts with label Makeup. Show all posts

Wednesday, March 23, 2011

Kryolan Makeup

2 comments
Jumaat, 18 Mac 2011

Ajak En. Hubby pegi beli makeup
Bertuah badan dapat suami yang baik
Alhamdulillah
Terima kasih Ya Allah

telah saya dapat
Powder + Foundation

Set lipstik Kryolan

 Dah dapat semua barang neh
Terus soping-soping di Pavilion
Tapi tak sempat snap gambar disebabkan
sibuk menjadi PA En. Hubby
men soping kan diri

Singgah plak di Fahrenheit
Layan ini ais krim
di Gelato Fruity
Urrrmmm yummmyyyy
Harga nyer RM 10.50. Berbaloi-baloiiii  


Aku Bernafas Dalam Nafas Cintamu

With Luv,




Saturday, March 19, 2011

Mau Cantik2 Ajer

0 comments
Entah kenapa sejak akhir-akhir neh
mood mau cantik-cantik ajer

Kemas-kemas barang
jumpa stock makeup
buang-buang aja
Langsung xde perasaan sayang
mau simpan

Sekarang bila timbul itu mood
Cari sana cari sini
Hampir terlupa. . . 
Alamakkkk bukan itu barang sudah takde ker. . .?
Sadisss betul
Tapi itu memang lah perangai saya
Suka membeli tapi pakai hanya separuh jalan
Entah bila nak disiplinkan diri neh yer. . . ??

Sekarang neh mood mau makeup 
ala-ala smokey eyes. . .  tapi tidak terlalu garang


Tadaaaaa :) 

Nota Kaki : Mencari kedai yang menjual make up jenama Kryolan. . . kena carik time pi KL neh

Aku Bernafas Dalam Nafas Cintamu

With Luv,




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

WArna-WArni Kehidupan
Copyright © 2009 Wawa Anua Design