Dah jadi follower saya..?? Jangan lupa tinggalkan bersama URL blog untuk saya menjadi follower anda kembali.. Salam Kenalan yea.. :) JUTAAN MAAF SAYA TIDAK DAPAT FOLLOW SEBAHAGIAN KAWAN2 DISEBABKAN TIADA URL YANG DITINGGALKAN.. MOHON UTK UPDATE FOLLOWER YER KAWAN2
Hati ini sudah jatuh cinta
sama itu koleksi handbag COACH
Harga di Malaysia leh tahan 'murah' nyer
huhuhu
sapa2 ader yang tinggal di USA..??
Saya mau kirim boleh 2-3 jibikkk
Ader ker sesapa mau tolong ambik order neh??
Tunggu en. hubby beli yer...??
Boleh ker..?? hehehe
Baru jer balik jumpa en.hubby
rembat lagi sama itu perfume
This week beli Perfume from Paris Hilton
Suka suka suka...
Thanks to En. Hubby
Kasi tambah my collections
Nota kaki : Harap2 En.Hubby baca entry neh... isteri abg tunggu coach yer..?? :)
Aku Bernafas Dalam Nafas Cintamu
With Luv,
Last 2 week pegi jumpa en. hubby di KL
Dah soping perfume di
Pavillion
Last soping perfume
December last year
last week plak pegi KL lagi jumpa en. hubby
Soping perfume lagi
tapi kali neh di Airport Subang
Apa kes...?? Gila kan...??
Hahaha
Ini penyakit datang menyerang lagi
Sambar 2 botol perfume
Satu untuk saya dan satu en.hubby yang punyer
Friday neh ke KL lagi berjumpa En. Hubby
Naseb laa kan hidup berjauhan camneh
Kaya syarikat penerbangan kat Malaysia neh
Kami jugak yang rabakkk
Kerana hal ini jugak membuatkan
saya terfikir kembali untuk
bertugas ke Lembah Klang
This week mau lawat itu Pavillion lagi
Terkenang-kenang sama handbag coach tu ari
Try tinjau mana tau ada sale kan...??
En. Hubby boleh ke tidakkkk... :)
Aku Bernafas Dalam Nafas Cintamu
With Luv,
Jumaat, 18 Mac 2011
Ajak En. Hubby pegi beli makeup
Bertuah badan dapat suami yang baik
Alhamdulillah
Terima kasih Ya Allah
telah saya dapat
 |
| Powder + Foundation |
 |
| Set lipstik Kryolan |
Dah dapat semua barang neh
Terus soping-soping di Pavilion
Tapi tak sempat snap gambar disebabkan
sibuk menjadi PA En. Hubby
men soping kan diri
Singgah plak di Fahrenheit
Layan ini ais krim
di Gelato Fruity
Urrrmmm yummmyyyy
 |
| Harga nyer RM 10.50. Berbaloi-baloiiii |
Aku Bernafas Dalam Nafas Cintamu
With Luv,