Terima Kasih Kerana Follow Blog WArna-WArni Kehidupan

Dah jadi follower saya..?? Jangan lupa tinggalkan bersama URL blog untuk saya menjadi follower anda kembali.. Salam Kenalan yea.. :) JUTAAN MAAF SAYA TIDAK DAPAT FOLLOW SEBAHAGIAN KAWAN2 DISEBABKAN TIADA URL YANG DITINGGALKAN.. MOHON UTK UPDATE FOLLOWER YER KAWAN2
WawaAnua Anniversary
Wawa Known Anua
Wishlist Sayer...


1. Bercuti dgn En. Hubby

2. Kereta Baru

3. Umah sendiri

4. Gadget -Samsung Galaxy

5. Tinggal bsama En. Hubby

6. Rehat2 di Bali


Showing posts with label nuffnang. Show all posts
Showing posts with label nuffnang. Show all posts

Sunday, July 8, 2012

Nuffnang Cash Out Kali Ke 2

2 comments
Seperti tajuk kat atas yer!
Semalam akhirnya saya cash out 
account nuffnang buat kali ke 2

Kunun nak kasi cecah sampai RM 500
Tapi ntah camneh
tergatal plak jari neh pi klik

Nak soping neh :)

sehingga ke angka ini
Tq nuffnang ...

Aku Bernafas Dalam Nafas Cintamu

With Luv,




Tuesday, May 3, 2011

Nuffnang...Nuffnang... dan Nuffnang

6 comments
Tu ari kan try cash out kat account nuffnang
Saje je laa nak tengok kan
Tunggu punya tunggu
punya tunggu

Sekali nyer
Tadaaaaaaa...!!! See


A million thanks to Nuffnang
huhuhu
Aku Bernafas Dalam Nafas Cintamu

With Luv,




Friday, March 18, 2011

Nak duit hanya Blogging

2 comments
Anda seorang blogger. . .?
Moh kiter sama-sama pasang benda alah neh
Sambil-sambil blogging
masyukkk jugak duit nye

Saya pun baru jer pasang Heartbeat(HB) neh
HB neh pun lebih kurang Nuffnang jugak
Tak rugi pun kan
cuma masuk ruangan iklan jer
dalam blog kita

Ok, jom ikut step neh


1) Klik Banner kat bawah neh



2) Lepas dah klik, tekan dekat HEARTBEAT.MY yang dah saya bulatkan tu
 

3) Then, tekan "create account"


4) Lengkap borang tersebut. Sila jawab dengan jujur OK. 
Penting untuk penghantaran cek korang nanti.
Then klik "I agree..." dan "continue"



5) Then tekan "Join HB"


6) Klik "online application"


7) Isi semua maklumat yang dikehendaki



8) Pilih cara pembayaran. 
Terpulang lah kat korang nak dia bagi cek atau 
masuk terus dalam account korang pon boleh.
Then tekan "I agree" pastu "continue"



9) Klik "get a code" untuk dapatkan code


10) Pilih kedudukan iklan macamana utk diletakkan  pada blog korang




11) Kalau nak check earnings, tekan dekat "MY HB Affiliate" 


Selamat Mencuba. . .!!


Aku Bernafas Dalam Nafas Cintamu

With Luv,





Tuesday, March 15, 2011

Nuffnang Cash Out

2 comments
Jom kiter cash out . . .!!!
Yeayyyyy alhamdulillah akhirnya
saya telah cash out earning nuffnang

Ok sabar menunggu dari Nuffnang Malaysia
Samada benar atau tidak
Saya akan update setelah mendapat habuan nyer


 
Aku Bernafas Dalam Nafas Cintamu

With Luv,




Friday, January 7, 2011

Thanks Nuffnang de best..!!

0 comments
Alhamdulillah rezeki daripada Nuffnang Malaysia
untuk tahun 2011
Akhirnya hasil terkumpul jugak
Tapi taknak cash out dlu
Mau kasi kumpul sampai itu angka beranak
dan terus beranak..
Hehehehe..tamak nyer sayer

Tapiiiiiii...persoalan nyer
ada due date jugak ker utk cash out tu ???
Xnak laaa macam dapat voucher dari Parkson tu
Baru jer nak kumpul kasi banyak skit
Dah nak expired pulakkk
Tolong kawan-kawan yang terror tu
please advise ok




With Luv,




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

WArna-WArni Kehidupan
Copyright © 2009 Wawa Anua Design