Terima Kasih Kerana Follow Blog WArna-WArni Kehidupan
Dah jadi follower saya..?? Jangan lupa tinggalkan bersama URL blog untuk saya menjadi follower anda kembali.. Salam Kenalan yea.. :) JUTAAN MAAF SAYA TIDAK DAPAT FOLLOW SEBAHAGIAN KAWAN2 DISEBABKAN TIADA URL YANG DITINGGALKAN.. MOHON UTK UPDATE FOLLOWER YER KAWAN2


Wishlist Sayer...
2. Kereta Baru
3.
4.
5. Tinggal bsama En. Hubby
6. Rehat2 di Bali
Showing posts with label nuffnang. Show all posts
Showing posts with label nuffnang. Show all posts
Sunday, July 8, 2012
Tuesday, May 3, 2011
Nuffnang...Nuffnang... dan Nuffnang
Tu ari kan try cash out kat account nuffnang
Saje je laa nak tengok kan
Tunggu punya tunggu
Aku Bernafas Dalam Nafas Cintamu
With Luv,

Friday, March 18, 2011
Nak duit hanya Blogging
Anda seorang blogger. . .?
Moh kiter sama-sama pasang benda alah neh
Sambil-sambil blogging
masyukkk jugak duit nye
Saya pun baru jer pasang Heartbeat(HB) neh
HB neh pun lebih kurang Nuffnang jugak
HB neh pun lebih kurang Nuffnang jugak
Tak rugi pun kan
cuma masuk ruangan iklan jer
dalam blog kita
Ok, jom ikut step neh
1) Klik Banner kat bawah neh
4) Lengkap borang tersebut. Sila jawab dengan jujur OK.
Penting untuk penghantaran cek korang nanti.
Then klik "I agree..." dan "continue"
Penting untuk penghantaran cek korang nanti.
Then klik "I agree..." dan "continue"
5) Then tekan "Join HB"
7) Isi semua maklumat yang dikehendaki

8) Pilih cara pembayaran.
Terpulang lah kat korang nak dia bagi cek atau
masuk terus dalam account korang pon boleh.
Then tekan "I agree" pastu "continue"
9) Klik "get a code" untuk dapatkan code
10) Pilih kedudukan iklan macamana utk diletakkan pada blog korang
11) Kalau nak check earnings, tekan dekat "MY HB Affiliate"
Selamat Mencuba. . .!!

8) Pilih cara pembayaran.
Terpulang lah kat korang nak dia bagi cek atau
masuk terus dalam account korang pon boleh.
Then tekan "I agree" pastu "continue"
10) Pilih kedudukan iklan macamana utk diletakkan pada blog korang
11) Kalau nak check earnings, tekan dekat "MY HB Affiliate"
Selamat Mencuba. . .!!
Aku Bernafas Dalam Nafas Cintamu
With Luv,

Tuesday, March 15, 2011
Nuffnang Cash Out
Friday, January 7, 2011
Thanks Nuffnang de best..!!
Alhamdulillah rezeki daripada Nuffnang Malaysia
untuk tahun 2011
Akhirnya hasil terkumpul jugak
Tapi taknak cash out dlu
Mau kasi kumpul sampai itu angka beranak
dan terus beranak..
Hehehehe..tamak nyer sayer
Tapiiiiiii...persoalan nyer
ada due date jugak ker utk cash out tu ???
Xnak laaa macam dapat voucher dari Parkson tu
Baru jer nak kumpul kasi banyak skit
Dah nak expired pulakkk
Tolong kawan-kawan yang terror tu
please advise ok
With Luv,

Subscribe to:
Posts (Atom)












