Terima Kasih Kerana Follow Blog WArna-WArni Kehidupan

Dah jadi follower saya..?? Jangan lupa tinggalkan bersama URL blog untuk saya menjadi follower anda kembali.. Salam Kenalan yea.. :) JUTAAN MAAF SAYA TIDAK DAPAT FOLLOW SEBAHAGIAN KAWAN2 DISEBABKAN TIADA URL YANG DITINGGALKAN.. MOHON UTK UPDATE FOLLOWER YER KAWAN2
WawaAnua Anniversary
Wawa Known Anua
Wishlist Sayer...


1. Bercuti dgn En. Hubby

2. Kereta Baru

3. Umah sendiri

4. Gadget -Samsung Galaxy

5. Tinggal bsama En. Hubby

6. Rehat2 di Bali


Showing posts with label Malaysia Airlines. Show all posts
Showing posts with label Malaysia Airlines. Show all posts

Tuesday, February 22, 2011

Selamat Tinggal.. Panjang Umur Jumpa Lagi

0 comments
Sedih nak tinggal Kota Bandung
Yer ker...?? ehehehe
Hujan emas di negeri orang
Hujan batu di negeri sendiri
Sesungguhnya saya sangat2 rindu Malaysia

Walaupun balik awal sehari
Rasanye dah cukup tempat yang dilawat
Tambahan pula En. Hubby kurang sihat

Semalam balik ajer karok terus kemas2 barang
Nampaknyer beg kami tidak beranak
Mana tidak nyer datang dgn beg yg hanya
berisi beberapa helai tshirt
Kunun nyer mahu soping giler di Bandung
Tapi hampa. . .
Awal2 pagi dah bangun seperti biasa
Nak breakfast tapi lom siap
Agaknyer tukang masak lambat bangun tido
Gara-gara bawak kami karok semalam

Akhirnya, saya dan En. Hubby
 berjalan kaki meronda-ronda
di sekitar kawasan perumahan berdekatan hotel
Sedut udara segar kasi peluh skit
Terus ajer ke kedai berdekatan hotel
untuk membeli brownies
Yer Kota Bandung sangat2 terkenal
dengan Brownies nyer

Sampai di hotel, breakfast nyer jugak
masih belum siap. . .  akhirnya
berehat di tingkat atas berdekatan kamar beradu kami
Ari neh kami mendapat layanan istimewa
dari staff Otten Ville

Hidangan sarapan kami di hantar ke tingkat satu
Wahhh sungguh2 special dan terkejut dgn layanan mereka
Mana ader breakfast yang dihidang sebegini rupa
Lain laaa kalau kami buat side order kannn. . . ??
Neh tentu pasal semalam. . .  hehehe
Mereka juga sangat2 merendah diri
Kami akan sentiasa mengingati kamu semua
InsyaAllah. . .  panjang umur berjumpa lagi
Sempat jugak bertukar2 email dan nombor telefon

Jam 2.50 petang flight kami ke Kuala Lumpur
dan selamat sampai di KLIA lebih kurang jam 6 petang. . .
Tiba agak lewat pasal flight kami delay
Hampehhh jugak Malaysia Airlines kan. . .???
Perasaan sangat2 bangga apabila melihat bangunan KLIA
Sungguh2 berbeza
Malaysia Negara Yang Terbaekkkkk





Aku Bernafas Dalam Nafas Cintamu

With Luv,




Saturday, February 5, 2011

Tunggu Daku.. Paris Van Java

0 comments
Sewaktu entry ini diterbit
saya dan juga En. Hubby
dah selamat menaiki flight
menuju ke negara jiran

" Mudah-mudahan kami
selamat pergi dan juga selamat kembali "
InsyaAllah

Kerana percutian ini
saya terpaksa menukar tiket flight
seperti cerita saya
yang lepas
Ticket Flight Yang Hancorrr

Ceritanya begini
Tu ari saya dah booked ticket
K.Terengganu - Subang
berlepas jam 8.25 pagi
dan touch down di Subang
lebih kurang jam 9.25 pagi

Dari subang terus ke KL Sentral
dengan teksi maybe tiba lebih kurang
kul 10.00 pagi klu tak jem

Pastu ambik KLIA Ekspress
menuju ke KLIA
Perjalanan ni pulak lebih kurang
28 minit. . .
Anggaran tiba di KLIA jam 11 lebih

Ticket flight seterusnya jam 12 tengahari
Tapi untuk penerbangan antarabangsa
Kena tiba 2 jam sebelum
Bila dah tengok waktu
macam semput2 jer
dan sah-sah tak sempat punyer
Jadi terpaksalah saya
tiba di KL awal sehari

Apa-apa pun saya
tak sabar untuk
tiba di Paris Van Java

With Luv,




Friday, December 24, 2010

We Wish You a Merry Christmas

0 comments
Seronok jugak dapat cuti panjang end of de year neh
So dapat lah cuti 3 hari berturut2
Yeayyyy hepppiiiiii

Tiada bicara panjang
Juz... We Wish You a Merry Christmas
For All Malaysian People Especially to All Christian


snap kat KLIA tu ari... :)


From Mr. Anua and me


With Luv,




Friday, November 5, 2010

Soping Sopinggg @ Deepavali Festival

6 comments
Shopping shopping datang lagi.. Yeayyy suke2
Offer sana offer sini
Tapi tersalah time
Sungguh tidak selesa utk bershopping dlm suasana yang berasak2

Hanya mencuci mata disekitar Sogo Shopping Complex
Banyak yg nak dibeli 
Tapi bila tgk ramai yg beratur di counter cashier  
Patah hati utk bersoping
Dah laa parking penuh
Kesian En.Hubby berpusing2 dari satu level ke satu level utk mencari parking

Akhirnya balik ke hotel di Bukit Bintang berdekatan Lot 10 Shopping Centre
Hahhh apa susah abang soping Lot 10 boleyyy, Sungei Wang Plaza pun boleyy
Actually ke Sogo ade urusan lain yg nak dibuat di Pertama Complex
Alang2 keje dah settle terus masuk ke perut Sogo

Keesokkannya Soping2 @Lot 10 dan Sungei Wang
Sungguh selesa
Tidak perlu berasak2 spt. Sogo
Akhirnya inilah benda yang diperolehi



Dah lama ku tunggu kemunculan Paco For Ladies...




Koleksi CR ke 5



En. Hubby Punyer
Paco Deodorant pun bestttt
Antara barang soping @KLIA yg sempat di snap. Choc lain dah selamat masuk peyuttt


Thanks to En.Hubby.. Luv u so much


P/S: Buat C1over, jangan jelesss..cepat rembat beli yer..ngeeeee :)




With Luv,



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

WArna-WArni Kehidupan
Copyright © 2009 Wawa Anua Design