Terima Kasih Kerana Follow Blog WArna-WArni Kehidupan

Dah jadi follower saya..?? Jangan lupa tinggalkan bersama URL blog untuk saya menjadi follower anda kembali.. Salam Kenalan yea.. :) JUTAAN MAAF SAYA TIDAK DAPAT FOLLOW SEBAHAGIAN KAWAN2 DISEBABKAN TIADA URL YANG DITINGGALKAN.. MOHON UTK UPDATE FOLLOWER YER KAWAN2
WawaAnua Anniversary
Wawa Known Anua
Wishlist Sayer...


1. Bercuti dgn En. Hubby

2. Kereta Baru

3. Umah sendiri

4. Gadget -Samsung Galaxy

5. Tinggal bsama En. Hubby

6. Rehat2 di Bali


Showing posts with label Perfume. Show all posts
Showing posts with label Perfume. Show all posts

Sunday, April 10, 2011

Saya Mau Kamu.. COACH

0 comments
Hati ini sudah jatuh cinta
sama itu koleksi handbag COACH
Ari tuh dah tinjau2 di Pavillion

Harga di Malaysia leh tahan 'murah' nyer
huhuhu
sapa2 ader yang tinggal di USA..??
Saya mau kirim boleh 2-3 jibikkk
Ader ker sesapa mau tolong ambik order neh??




Tunggu en. hubby beli yer...??
Boleh ker..?? hehehe

Baru jer balik jumpa en.hubby
rembat lagi sama itu perfume
Last week dah beli Jean Paul Gaultier
This week beli Perfume from Paris Hilton


Suka suka suka...
Thanks to En. Hubby
Kasi tambah my collections


Nota kaki : Harap2 En.Hubby baca entry neh... isteri abg tunggu coach yer..?? :)
Aku Bernafas Dalam Nafas Cintamu

With Luv,




Wednesday, April 6, 2011

Giler Soping

2 comments
Last 2 week pegi jumpa en. hubby di KL
Dah soping perfume di Pavillion

Last soping perfume
December last year

last week plak pegi KL lagi jumpa en. hubby
Soping perfume lagi
tapi kali neh di Airport Subang
Apa kes...?? Gila kan...??
Hahaha

Ini penyakit datang menyerang lagi
Sambar 2 botol perfume
Satu untuk saya dan satu en.hubby yang punyer


Friday neh ke KL lagi berjumpa En. Hubby
Naseb laa kan hidup berjauhan camneh
Kaya syarikat penerbangan kat Malaysia neh
Kami jugak yang rabakkk

Kerana hal ini jugak membuatkan
saya terfikir kembali untuk
bertugas ke Lembah Klang

This week mau lawat itu Pavillion lagi
Terkenang-kenang sama handbag coach tu ari
Try tinjau mana tau ada sale kan...??
En. Hubby boleh ke tidakkkk... :)



Aku Bernafas Dalam Nafas Cintamu

With Luv,




Wednesday, December 8, 2010

Wangi Sepanjang Hari

0 comments
Wangi wangi wangiiiii sepanjang hari
suka suka suka... :)
Sekarang ni penyakit kemaruk perfume melanda
Entah kenapa lately neh kerap benar shopping perfume

Suka tengok tersusun jer botol perfume kat meja solek tu hah
Paco Rabanne pun lom usik lagi
Masih cantik berada di dalam bekas emas nyer

Hari ni shopping perfume lagi
Kali neh try beli tester perfume
Biasa tester perfume neh lagi wangi dari regular perfume
Kandungan pati nyer lebih likat

Satu Dior Addict2 from CD untuk saya
Yang ni dah lama test bau di Metrojaya, Sungei Wang Plaza
Memang wangiiiii
Tapi nak beli pasal terfikir banyak lagi perfume lain di rumah
Sekarang nie beli jugak walau baru saje shopping perfume
Entah kenapa laaa jadi mcm neh
Perfume dah jadi macam sabun mandi... ngeeeeee :)

Satu botol lagi Black XS untuk En. Hubby
Black XS from Paco Rabanne merupakan perfume favourite En. Hubby jugak
Memandangkan weekend neh saya akan terbang berjumpa En. Hubby
Saya akan bagi surprise present utk nya 
*Sambil2 memujuk En. Hubby..ada udang sebalik mee... :)


 Entry neh by schedule..saya dah pun bertemu buah hati dan perfume neh dah pun selamat dipakai
Ada sesapa mau order..?? c1over mau kirim kaaaa..??    :)








With Luv,



Friday, November 5, 2010

Soping Sopinggg @ Deepavali Festival

6 comments
Shopping shopping datang lagi.. Yeayyy suke2
Offer sana offer sini
Tapi tersalah time
Sungguh tidak selesa utk bershopping dlm suasana yang berasak2

Hanya mencuci mata disekitar Sogo Shopping Complex
Banyak yg nak dibeli 
Tapi bila tgk ramai yg beratur di counter cashier  
Patah hati utk bersoping
Dah laa parking penuh
Kesian En.Hubby berpusing2 dari satu level ke satu level utk mencari parking

Akhirnya balik ke hotel di Bukit Bintang berdekatan Lot 10 Shopping Centre
Hahhh apa susah abang soping Lot 10 boleyyy, Sungei Wang Plaza pun boleyy
Actually ke Sogo ade urusan lain yg nak dibuat di Pertama Complex
Alang2 keje dah settle terus masuk ke perut Sogo

Keesokkannya Soping2 @Lot 10 dan Sungei Wang
Sungguh selesa
Tidak perlu berasak2 spt. Sogo
Akhirnya inilah benda yang diperolehi



Dah lama ku tunggu kemunculan Paco For Ladies...




Koleksi CR ke 5



En. Hubby Punyer
Paco Deodorant pun bestttt
Antara barang soping @KLIA yg sempat di snap. Choc lain dah selamat masuk peyuttt


Thanks to En.Hubby.. Luv u so much


P/S: Buat C1over, jangan jelesss..cepat rembat beli yer..ngeeeee :)




With Luv,



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

WArna-WArni Kehidupan
Copyright © 2009 Wawa Anua Design